WhatsApp

ai chatbot voor infra & events

Tijdens werkzaamheden en evenementen hebben weggebruikers, omwonenden en bezoekers behoefte aan een goede informatievoorziening. Zij moeten van bepaalde (reis)gewoonten afstappen en dat brengt vragen met zich mee. De meeste vragen zijn vrij algemeen. Denk aan vragen over de planning, het reisadvies en de mate van hinder. Het is arbeidsintensief en tijdrovend om deze vragen door een persoon te laten beantwoorden. Je zou haast denken: dat kan toch makkelijker? En dat klopt! Maak kennis met onze collega Mell.

24

online via WhatsApp

90

geautomatiseerd berichtenafhandeling

100

talen die Mell vloeiend spreekt

Altijd bereikbaar

Mell is onze virtuele AI-collega die op WhatsApp draait. Zij werkt 24 uur per dag en 7 dagen per week. En dat gaat niet ten koste van haar scherpte, want ze geeft altijd binnen een paar seconden het juiste advies. Het lukt haar om meer dan 90% van de vragen volledig geautomatiseerd juist af te handelen, zonder enige vorm van menselijk handelen. Zo kan een klantcontactcentrum (KCC) of een omgevingsmanager zich specifiek richten op de personen met vragen of klachten die extra aandacht verdienen.

PROJECTCASES

Rijksweg - Overheid

Hinderaanpak A73

Binnenstedelijk - Overheid

Lozerlaan Den Haag

Binnenstedelijk - Overheid

Sint Annastraat

meest gestelde vragen

WIe is mell?

Mell is de hardst werkende collega op onze afdeling. Zij staat 24/7 paraat met antwoorden op al jouw vragen!

Is er een aparte app voor nodig?

Mell draait volledig op WhatsApp, waardoor ze op een laagdrempelige manier te gebruiken is. Whatsapp is met ruim 13,4 miljoen gebruikers het meest gebruikte social mediakanaal van Nederland, waardoor het overgrote gedeelte al gebruik maakt van de app.

Hoe komen mensen bij Mell?

Van tevoren is het belangrijk om goed af te stemmen welke communicatiemiddelen nodig zijn en/of gebruikt worden om Mell succesvol te lanceren. Dit kan aan de hand van digitale uitingen via social media en op websites, maar ook fysiek door middel van digitale schermen in de openbare ruimte of QR-codes op posters.

Wat als iemand geen Nederlands kan?

Geen probleem! Mell spreekt alle wereldtalen, waardoor iedereen met haar kan chatten. De antwoorden worden hierbij ook gelijk automatisch vertaald.

Wat is de meerwaarde?

Tegenwoordig is geduld niet echt meer een schone zaak en willen we juist met z’n allen zo snel mogelijk antwoord hebben. Het lukt Mell om op ieder moment van de dag meer dan 90% van de vragen volledig geautomatiseerd juist af te handelen, zonder enige vorm van menselijk handelen. Zo kan een klantcontactcentrum (KCC) of een omgevingsmanager zich specifiek richten op de personen met vragen of klachten die extra aandacht verdienen.

Testimonials

WAT ONZE OPDRACHTGEVERS ZEGGEN

gerelateerde diensten

LIVIA

Navigatiebeïnvloeding

LISA

Mobiliteitsdata

STREETSYNC

DIGITALE SCHERMEN

wil jij meer weten?

  • Start
  • Diensten
  • Projecten
  • Over ons
  • Nieuws
  • Contact