- BUKO Bereikbaar
- Diensten
- AI Chatbot voor infra & events

ai chatbot voor infra & events
Tijdens werkzaamheden en evenementen hebben weggebruikers, omwonenden en bezoekers behoefte aan een goede informatievoorziening. Zij moeten van bepaalde (reis)gewoonten afstappen en dat brengt vragen met zich mee. De meeste vragen zijn vrij algemeen. Denk aan vragen over de planning, het reisadvies en de mate van hinder. Het is arbeidsintensief en tijdrovend om deze vragen door een persoon te laten beantwoorden. Je zou haast denken: dat kan toch makkelijker? En dat klopt! Maak kennis met onze collega Mell.
online via WhatsApp
geautomatiseerd berichtenafhandeling
talen die Mell vloeiend spreekt
Altijd bereikbaar
Mell is onze virtuele AI-collega die op WhatsApp draait. Zij werkt 24 uur per dag en 7 dagen per week. En dat gaat niet ten koste van haar scherpte, want ze geeft altijd binnen een paar seconden het juiste advies. Het lukt haar om meer dan 90% van de vragen volledig geautomatiseerd juist af te handelen, zonder enige vorm van menselijk handelen. Zo kan een klantcontactcentrum (KCC) of een omgevingsmanager zich specifiek richten op de personen met vragen of klachten die extra aandacht verdienen.
data, gemak en meer dan 100 talen
De aandacht voor de mens staat binnen onze afdeling hoog in het vaandel. Vandaar dat we hier met Mell ook op verschillende op inspelen. Zo zorgen we ervoor dat er aan de achterkant een altijd kloppende informatievoorziening wordt gehanteerd, draait Mell volledig op WhatsApp waardoor er geen aparte app gedownload hoeft te worden en spreekt ze alle wereldtalen.
MEERWAARDE
In de hedendaagse maatschappij lijkt geduld steeds minder voor te komen. We verwachten à la minute een antwoord en zijn niet blij als we niet gelijk verder kunnen. Dit terwijl er al genoeg andere zaken komen kijken op een project. Om de werkdruk en de focus op andere zaken te weerleggen, is het fijn als de dertien in een dozijn vragen afgehandeld worden door Mell.
PROJECTCASES
Hinderaanpak A73
Lozerlaan Den Haag
Sint Annastraat
meest gestelde vragen
Mell is de hardst werkende collega op onze afdeling. Zij staat 24/7 paraat met antwoorden op al jouw vragen!
Mell draait volledig op WhatsApp, waardoor ze op een laagdrempelige manier te gebruiken is. Whatsapp is met ruim 13,4 miljoen gebruikers het meest gebruikte social mediakanaal van Nederland, waardoor het overgrote gedeelte al gebruik maakt van de app.
Van tevoren is het belangrijk om goed af te stemmen welke communicatiemiddelen nodig zijn en/of gebruikt worden om Mell succesvol te lanceren. Dit kan aan de hand van digitale uitingen via social media en op websites, maar ook fysiek door middel van digitale schermen in de openbare ruimte of QR-codes op posters.
Geen probleem! Mell spreekt alle wereldtalen, waardoor iedereen met haar kan chatten. De antwoorden worden hierbij ook gelijk automatisch vertaald.
Tegenwoordig is geduld niet echt meer een schone zaak en willen we juist met z’n allen zo snel mogelijk antwoord hebben. Het lukt Mell om op ieder moment van de dag meer dan 90% van de vragen volledig geautomatiseerd juist af te handelen, zonder enige vorm van menselijk handelen. Zo kan een klantcontactcentrum (KCC) of een omgevingsmanager zich specifiek richten op de personen met vragen of klachten die extra aandacht verdienen.
Testimonials
WAT ONZE OPDRACHTGEVERS ZEGGEN
Een vernieuwend concept, waarbij het verhaal van begin tot eind klopte. Het van tevoren uitgevoerde gedragsonderzoek zorgde voor gedegen en goed overwogen keuzes ten tijde van de uitvoering. Dit en de samenwerking zijn als zeer prettig ervaren.
Gemeente Nijmegen
Dit betrof het eerste project waar ik gebruik heb gemaakt van BUKO Bereikbaar. De resultaten van de digitale omgevingscommunicatie en de samenwerking maakten me dusdanig enthousiast dat ik het ook gelijk heb meegenomen voor twee andere aankomende projecten.
Gemeente Den Haag
De mogelijkheden zijn met de verschillende diensten eindeloos. Vandaar dat het erg fijn was dat er vanuit de expertise flexibel werd meegedacht bij het samenstellen van de juiste dienstverleningen en bijbehorende producten.
Gemeente Landgraaf
Dit was de eerste keer dat we een samenwerking hadden en het verliep vanaf het begin allemaal zeer voorspoedig. Voornamelijk de eenvoudige afstemming en de snelle communicatie droeg hier aan bij. Mocht er toch een vraag zijn, dan werd dit gelijk goed en professioneel opgepakt.
Gemeente Haarlem
Fijne samenwerking, erg betrokken bij het project en BUKO Bereikbaar heeft er veel tijd en energie in gestoken om iedereen op de hoogte te brengen en houden. Bij issues werd er snel gehandeld en gecommuniceerd.
Van Gelder
Er werden goede afspraken gemaakt, waarna de snelle en duidelijke communicatie leidde tot een goed resultaat. Ook het meedenken over nuttige aanvullende (communicatie) diensten werd als zeer prettig ervaren.
Gemeente Hoorn
Erg fijne en aardige mensen om mee samen te werken, waarbij er absoluut wordt meegedacht bij verschillende onderdelen van de voorbereiding. Ondanks dat ze heel veel projecten hebben lopen, heb ik het gevoel dat ze super goed op de hoogte zijn van de informatiestroom, plannen en afspraken die gelden voor mijn events.
Par-t
gerelateerde diensten
Navigatiebeïnvloeding
Mobiliteitsdata
DIGITALE SCHERMEN
wil jij meer weten?
